01. HAKKIMIZDA

HAKKIMIZDA

01.

BAYMAK HAKKINDA

İklimlendirme sektöründe 50 yılı aşkın köklü bir geçmişe sahip olan Baymak, Tepeören’de toplam 60.000 m2 alan üzerinde, iki üretim tesisi ile faaliyet göstermektedir. Türkiye’nin önde gelen üreticilerinden olan Baymak’ın Türkiye genelinde, 1000‘e yakın bayisi, 2100’den fazla satış noktası ve 1500’ün üzerinde servis teknisyeni bulunmaktadır. 600’ün üzerinde çalışanı bulunan ve her zaman ileri teknoloji ile üretim yapmayı hedefleyen Baymak, 2013 yılı itibarıyla %100 BDR Thermea Grup şirketi haline gelmiştir. Merkezi Hollanda olanda olan, BDR Thermea Grubu, iklimlendirme sektöründe Avrupa’nın 3.büyük şirketidir.

Isıtma ürün yelpazemizde yoğuşmalı kombi, duvar tipi ve yer tipi yoğuşmalı kazan, merkezi sistem kazan ve kat kaloriferi, brülör, panel radyatör, alüminyum radyatör, havlu radyatör, oda termostatı, vana ve genleşme tankları bulunurken, soğutma tarafında; duvar ve salon tipi split klimalar, multi split klimalar ile tüketicilere ulaşıyoruz. Yenilenebilir enerji alanında; ısı pompaları, güneş kolektörleri, biomass kazanlar, fotovoltaik sistemler ile sektörde yer alırken, su ısıtıcıları ve su teknolojileri alanında ise termosifon, termoboyler, ani su ısıtıcısı, gazlı şofben, boylerler, sirkülasyon pompaları, havuz pompaları, dalgıç pompalar, atık su pompaları, çok kademeli kendinden emişli santrifuj pompalar ve hidroforlar ile Baymak/BDR Thermea[ES1] güvencesini kullanıcılarımıza sunuyoruz.

Baymak geniş ürün gamı ile Çin’den Uruguay’a uzanan coğrafyada 65 ülkeye ihracat yapmaktadır. Kaliteli ürün yelpazemiz ve tecrübeli servis ekibimiz ile farklı pazarların ihtiyaçlarına hızlı bir şekilde cevap verebiliyoruz. İhracatta hedefimiz, Baymak'ın içinde bulunduğu her pazarda uzun vadeli ortaklıklar yaratmaktır. Baymak sahip olduğu yüksek teknik uzmanlık sayesinde, ürünlerini uluslararası pazarların özel ihtiyaçlarına göre adapte edebilmektedir.

Misyon:Genç yaş ortalamasına sahip donanımlı kadrosuyla, Türkiye’nin yükselen hedeflerine katkıda bulunmak, hizmet verdiği İklimlendirme sektöründe BDR THERMEA’nın teknolojik gücünü de arkasına alarak sektördeki liderliğini sürdürmektir. Bu misyona hizmet etmek için rekabetçi, kurumsallaşmış, yatırım gücü olan, değişimlere hızlı ve sağlıklı tepkiler verebilen bir şirket olarak varlığını devam ettirmeyi amaçlar.

Vizyon:İklimlendirme sektöründe Türkiye sınırları içindeki liderliğimizi dünyaya taşımak ve 2023 yılında Baymak markasının dünyanın en değerli ilk 10 markası arasında yer almasıdır.

Değerler: Dürüst, Yenilikçi, Samimi, Güvenilir, Adil, Şeffaf

BAYMAK HAKKINDA
BAYMAKHAKKINDA
01.

BAYMAK HAKKINDA

İklimlendirme sektöründe 50 yılı aşkın köklü bir geçmişe sahip olan Baymak, Tepeören’de toplam 60.000 m2 alan üzerinde, iki üretim tesisi ile faaliyet göstermektedir. Türkiye’nin önde gelen üreticilerinden olan Baymak’ın Türkiye genelinde, 1000‘e yakın bayisi, 2100’den fazla satış noktası ve 1500’ün üzerinde servis teknisyeni bulunmaktadır.

BAYMAK HAKKINDA
02.

TARİHÇE

  • 1969 – Baymak kuruldu.
  • 1969 – İlk brülör satışı yapıldı.
  • 1970 – Kat kaloriferi, piston pompalı hidrofor ve termosifon ile Baymak ilk ürünlerini üretmeye başladı.
  • 1990 – İlk kombi satışı yapıldı.
  • 1994 – İlk klima satışı yapıldı.
  • 1996 – İlk ihracat Kazakistan’a yapıldı.
  • 2002 – Baxi ile ortaklık kuruldu.
  • 2004 – Üretim kapasitesi artırıldı ve Tuzla'ya taşınıldı.
  • 2007 – Tuzla’ya ikinci fabrika kuruldu.
  • 2008 – İlk kombi üretimi yapıldı.
  • 2010 – Yoğuşmalı kombi üretimi başladı.
  • 2013 – Baymak, %100 BDR Thermea Group şirketi oldu.
  • 2013 – Yoğuşmalı kazanda Lectus markasıyla pazar lideri oldu.
  • 2015 – Orange Store konsept lansmanı yapıldı ve ilk Orange Store bayisi açıldı.
  • 2016 – Baymak ilk defa A.L.F.A. Awards iklimlendirme sektöründe müşteri memnuniyetini en iyi yöneten marka ödülünü aldı.
  • 2016 – Baymak, BDR Group şirketlerin arasında Yalın Üretim konusunda ‘’Excellence Awards’’ 1.lik ödülünü aldı.
  • 2018 – Baymak Akademi açıldı.
  • 2018 – Baymak BDR Group’un ana boyler üreticisi oldu.
BAYMAK TARİHÇE
TARİHÇE
02.

TARİHÇE

BAYMAK TARİHÇE
03.

CEO'NUN MESAJI

Hızla gelişen yeni teknolojilerle hayatımızın her alanında daha fazla karşılaşmaya başladık.

Tüketicilerin bilinçlendiği, daha fazla kendilerini anlayan, ihtiyaçlarına cevap veren ve özel çözümler sunan markaları tercih ettiği bir dünyada yaşıyoruz artık. Biz de bu anlayışla, 2013 yılında sektöründe Avrupa’nın öncü gruplarından BDR Thermea satın almasıyla başlayan değişim sürecinde Baymak’ı “insanı anlamak” üzerine inşa ettik. İşimiz insana dokunmak, anlamak, iletişimde olmak, sürekli gelişime ve birlikteliğe sahip çıkmak. Baymak’ın değerleri insana saygılı, adil, şeffaf, dürüst ve yenilikçi olmayı gerektiriyor. Bu önemli değerleri hayata geçirmek için BDR Thermea’nın küresel gücünü de arkasına alan Baymak, sektörde hızlı, dinamik ve modern yapısıyla fark yaratıyor.

Bugün Türkiye’yi bir uçtan bir uca saran 1.000’e yakın bayisi, 2.100’den fazla satış noktası, 1.500’ün üzerinde servis teknisyeni ve tüm çalışanlarıyla Baymak Ailesi’nin önceliği her zaman müşterileri memnuniyetini en üst seviyede tutmaktır. Sektörünün öncü firmalarından biri olarak Baymak, Türkiye’de kazanan, kazandığını bu ülke topraklarında yatırıma dönüştüren yapısıyla sektöre örnek olmaya devam ediyor.

Ender Çolak
CEO
Ender Çolak
CEO'NUNMESAJI
03.

CEO'NUN MESAJI

Hızla gelişen yeni teknolojilerle hayatımızın her alanında daha fazla karşılaşmaya başladık. Tüketicilerin bilinçlendiği, daha fazla kendilerini anlayan, ihtiyaçlarına cevap veren ve özel çözümler sunan markaları tercih ettiği bir dünyada yaşıyoruz artık.
Ender Çolak
CEO
Ender Çolak
04.

BDR THERMEA

BDR Thermea iklimlendirme sektörünün 3 dev firması olan Baxi Group, De Dietrich ve Remeha Group’un 2009 yılının sonunda güçlerini birleştirmesiyle meydana gelmiştir. Grubun merkezi Hollanda’da Apeldoorn’da bulunmaktadır. 3 dünya devi firmanın birleşmesiyle oluşan BDR Thermea’nın, Avrupa çapında yaklaşık 6 bin beş yüz çalışanı vardır. 1,7 milyar Euro seviyelerinde senelik ciroya sahiptir. İngiltere, Fransa, Almanya, Hollanda, İtalya ve Doğu Avrupa ülkelerinde lider konumdadır. Bunun yanı sıra Türkiye, Rusya, Kuzey Amerika ve Çin pazarlarında da güçlü pozisyonlara sahip BDR Thermea 82 ülkede faaliyetlerine devam etmektedir. Grubun bünyesinde Baxi, De Dietrich, Remeha, Brötje, Chappée ve Baymak gibi güçlü markalar bulunmaktadır.

Daha fazla bilgi için… bdrthermeagroup.com

BDR THERMEA
BDRTHERMEA
BDR THERMEA
04.

BDR THERMEA

BDR Thermea iklimlendirme sektörünün 3 dev firması olan Baxi Group, De Dietrich ve Remeha Group’un 2009 yılının sonunda güçlerini birleştirmesiyle meydana gelmiştir.

Daha fazla bilgi için: bdrthermeagroup.com

05.

SOSYAL SORUMLULUK VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİLİK

Baymak olarak tüm faaliyetlerimizi ekonomik, sosyal ve çevresel etkilerini sorumluluk anlayışı içinde yönetiriz ve bu faaliyetlerde her zaman toplumumuzun gelişimine katkıda bulunmayı hedefleriz.

Sosyal sorumluluk anlayışımızı ve bu konudaki önceliklerimizi toplum ve çevre için en iyi olanı dikkate alarak belirleriz.

Kurum içinde çalışanlar arasında dil, ırk, renk, cinsiyet, siyasi düşünce, inanç, din, mezhep, yaş, fiziksel engel ve benzeri nedenler ile ayrımcılık yapılmasını kabul etmeyiz. İşbirliğini destekleyici, pozitif ve uyumlu bir çalışma ortamı yaratıp çatışma ortamlarını önleyerek farklı inanç, düşünce ve görüşe sahip kişilerin uyumlu bir biçimde çalışmalarını sağlarız. Tüm çalışanlarımızın insan onuruna uygun çalışma koşullarında, sağlıklı ve güvenli bir ortamda çalışma hakkı olduğuna inanırız. Çalışanlarımız bizim en değerli varlığımızdır ve çalışanlarımızın güvenliğini sağlamak ve korumak en öncelikli iş hedefimizdir. Kurumsal sosyal sorumluluk ilkesi çerçevesinde toplumumuzun gelişimi için çaba gösteririz. Çalışanlarımızı, sosyal sorumluluk bilinciyle yer alacakları uygun sosyal ve toplumsal faaliyetlere gönüllü olmaları konusunda destekleriz. Her türlü faaliyetimizden doğabilecek çevresel etkileri sorumluluk bilinciyle yönetiriz. Şirketimiz, faaliyetlerinin çevresel etkilerini en az noktaya indirecek her türlü iyileştirme ve geliştirme çalışmalarını belirlemek ve uygulamak ile yükümlüdür.

BAYMAK SOSYAL SORUMLULUK VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİLİK
SOSYALSORUMLULUKVESÜRDÜRÜLEBİLİRLİLİK
05.

SOSYAL SORUMLULUK VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİLİK

Baymak olarak tüm faaliyetlerimizi ekonomik, sosyal ve çevresel etkilerini sorumluluk anlayışı içinde yönetiriz ve bu faaliyetlerde her zaman toplumumuzun gelişimine katkıda bulunmayı hedefleriz.

Sosyal sorumluluk anlayışımızı ve bu konudaki önceliklerimizi toplum ve çevre için en iyi olanı dikkate alarak belirleriz.

BAKMAK SOSYAL SORUMLULUK VE SÜRDÜRÜLEBİLİRLİLİK
06.

BAYMAK AKADEMİ

Eğitimin gücünü kullanarak sektörde sadece bugünü değil, geleceği de düşünen Baymak, teknik donanım kadar hizmet sürecinde de en yüksek memnuniyeti sağlamak için çalışmalarına devam ediyor.

Sektörün geleceğine yaptığı yatırımlara her geçen gün yenisini ekleyen Baymak, sadece Baymak ailesinin değil tüm sektör çalışanlarının ve gelecek nesillerin, konusunda en üst donanıma sahip ve insana değer veren bir anlayışla hizmet vermesi için Baymak Akademi’yi hayata geçirdi.

Baymak Akademi’deki eğitimlerin hedefi, sahanın ve teorinin ihtiyaç duyduğu uygulamalı eğitimlere destek olmak. Bu nedenle Baymak Akademi çatısı altında eğitimler sözlü ve ekrana yansıyan görüntülerin ötesinde bizzat cihazlara dokunarak, sistemler üzerinde uygulamalı olarak gerçekleştiriliyor.

Baymak Akademi’de ısıtma grubu içerisinde kombi ve kazandan doğalgaz sobasına, su grubu içerisinde yangın hidroforlarından sirkülasyon pompalarına, sıcak su hazırlayıcı grubu, soğutma cihazları, sistem yardımcı ekipmanları, otomasyon üniteleri ve geleceğin ürünleri yenilenebilir enerjiyi kapsayan 54 adet ürün, 9 adet otomasyon ve 5 tesisat bağlantı ünitesiyle birlikte 68 parçalık bir otomasyon sistemi bulunuyor.

Tüm katılımcılar için eğitimlerin ücretsiz olduğu Baymak Akademi bünyesinde; çağrı merkezi eğitimleri, yetkili servis personeli eğitimleri, bayi ve satış kanalı eğitimleri, tesisatçı eğitimleri, proje ve gaz dağıtım firmalarına hazırlanan özel eğitimlerin yanı sıra üniversite ve teknik meslek lisesi öğrencilerine müfredat paralelinde geliştirilen eğitimler veriliyor.

BAYMAK AKADEMİ
BAYMAKAKADEMİ
BAYMAK AKADEMİ
06.

BAYMAK AKADEMİ

Eğitimin gücünü kullanarak sektörde sadece bugünü değil, geleceği de düşünen Baymak, teknik donanım kadar hizmet sürecinde de en yüksek memnuniyeti sağlamak için çalışmalarına devam ediyor.

Sektörün geleceğine yaptığı yatırımlara her geçen gün yenisini ekleyen Baymak, sadece Baymak ailesinin değil tüm sektör çalışanlarının ve gelecek nesillerin, konusunda en üst donanıma sahip ve insana değer veren bir anlayışla hizmet vermesi için Baymak Akademi’yi hayata geçirdi.

07.

KALİTE VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, konulan hedefleri destekler doğrultuda oluşturulmuş olup sürekli iyileştirilmesi ve denetlenmesi sağlanmaktadır.

  • Faaliyetlerimizi gerçekleştirirken mevcut mevzuata ve standartlara uyarak son kullanıcı ve paydaşların memnuniyetini sağlamayı
  • Geliştirdiği yeni iş modelleri sayesinde hizmette farklılık yaratarak her zaman pazarı yönlendiren konumda olmayı, bu farklılığını kurmuş olduğu kalite Yönetim Sistemine entegre etmeyi,
  • Müşteriden gelen her geri bildirimin ele alınması, incelenmesi değerlendirilmesi için eğitimler vererek, kurduğu Baymak Akademi ile uzman kadrolar oluşturmayı ve yurdumuzda eksikliği oldukça hissedilen vasıfsız işgücünü eğitip kalifiye hale getirerek bu konuda diğer kuruluşlara önderlik etmeyi,
  • 7/24 Çağrı Merkezi hizmetimiz ve geniş servis ağımız ile 7 gün 24 saat boyunca tüketicinin ihtiyacını en kısa süre içinde karşılamayı,
  • Müşteri şikâyetlerini sistematik olarak takip ederek en hızlı şekilde sonuçlandırmayı ve müşteriye zamanında doğru bilgilendirme yapmayı,
  • Müşterilerimize ait kişisel verilerin, müşteri onayı olmadan 3. kişi ve kuruluşlarla paylaşılmayacağını,
  • Belirlenen hedeflere ulaşmak için gerekli olan tüm bilgi ve kaynakları sağlayarak sürekli iyileştirme yaklaşımı ile tüm süreçlerimizdeki verimliliğin uluslararası düzeyde rekabet edebilecek seviyeye yükseltilmesini taahhüt ederiz.


Taahhüt ederiz,
Ender ÇOLAK
Genel Müdür
BAYMAK KALİTE VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ
KALİTEVEMÜŞTERİMEMNUNİYETİPOLİTİKAMIZ
07.

KALİTE VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, konulan hedefleri destekler doğrultuda oluşturulmuş olup sürekli iyileştirilmesi ve denetlenmesi sağlanmaktadır.

BAYMAK KALİTE VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ
SERTİFİKALARIMIZ
08.

SERTİFİKALARIMIZ

  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ
  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ
  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ
  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ
  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ
  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ
  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ
  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ
  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ
  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ
  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ
  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ
  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ
  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ
  • BAYMAK SERTİFİKALARIMIZ

Ürünlere ait CE, TSE ve diğer kalite belgelerine
"Ürünler" bölümünden ulaşabilirsiniz.

09.

ÇEVRE VE ENERJİ POLİTİKALARIMIZ

Baymak, yeni nesillere daha yaşanabilir ve sürdürülebilir bir dünya bırakabilmek için çevreye ve enerji kaynaklarına duyarlı bir yaklaşımı kendine ilke edinmiştir.

  • Faaliyetlerimizi yürütürken oluşabilecek çevre kirliliğini mümkün olabilecek en üst seviyede önlemeyi ve karbon salınımını azaltmaya yönelik çalışmalarda bulunmayı,
  • Son teknolojik gelişmeleri takip ederek; proseslerimizde daha az hammadde kullanımı ile doğal kaynak tüketmemizi azaltacak ve enerjiyi daha verimli kullanmamızı sağlayacak tasarımlar yapmayı,
  • Sıfır atık yönetimini benimseyerek, atıkların kaynağında ayrıştırılarak geri kazanımını ve çevreye duyarlı yöntemler kullanılarak bertarafını sağlamayı,
  • Ürün ve hizmet tedarikinde, çevreye etkisi bakımından geri dönüşebilir, enerji performansına etkisi bakımından da enerji verimliliği sağlayacak ürün ve hizmetleri tercih edeceğimizi,
  • Ürünlerimizin tasarımından bertarafına kadar geçen süreçte çevresel ektiler, enerji verimliliği, enerji kullanımı ve enerji tüketimine ilişkin uygulanabilir yasal şartları ve diğer şartları karşılamayı,
  • Çevre bilinci ve enerjinin verimli kullanımı konularında, tüm çalışanlarımızı olduğu gibi paydaşlarımızı da bilinçlendirmeyi ve onları teşvik etmeyi,
  • Kuruluşumuzun amaç ve hedefleri doğrultusunda, Çevre ve Enerji yönetim sistemlerimizin sürdürülebilirliğinin sağlanması ve performansının arttırılarak sürekli iyileştirilmesi için tüm yeniliklerin takibini yapmayı, gerekli olan tüm bilgi ve kaynağı sağlamayı taahhüt ederiz.


Taahhüt ederiz,
Ender ÇOLAK
Genel Müdür
BAYMAK ÇEVRE VE ENERJİ POLİTİKALARIMIZ
ÇEVREVEENERJİPOLİTİKALARIMIZ
BAYMAK ÇEVRE VE ENERJİ POLİTİKALARIMIZ
09.

ÇEVRE VE ENERJİ POLİTİKALARIMIZ

Baymak, yeni nesillere daha yaşanabilir ve sürdürülebilir bir dünya bırakabilmek için çevreye ve enerji kaynaklarına duyarlı bir yaklaşımı kendine ilke edinmiştir.

10.

İŞ SAĞLIĞI GÜVENLİĞİ POLİTİKAMIZ

Baymak, insana ve çevreye olan hassasiyeti ile sağlıklı ve güvenli bir iş ortamı yaratmayı ilke edinmiştir.

  • İş kazası ve meslek hastalıklarının önlenmesi için mümkün olan en ideal çalışma koşullarını hazırlamayı,
  • İş Sağlığı ve Güvenliği risklerimizi azaltmak ve faaliyetlerimizden doğabilecek tehlikeleri ortadan kaldırmak için gerekli tüm tedbirleri almayı,
  • İş Sağlığı ve Güvenliği faaliyetlerimizi yürütürken ilgili tüm yasal ve diğer şartları yerine getirmeyi,
  • İş Sağlığı ve Güvenliği konusunda tüm çalışanlarımızı olduğu gibi paydaşlarımızı da bilinçlendirmeyi ve onları teşvik etmeyi,
  • Çalışanlarımızın ve çalışan temsilcilerinin İş Sağlığı ve Güvenliği kapsamındaki faaliyetlerimize katılımını ve ilgili tüm durumlarda onlara danışılmasını sağlamayı,
  • Kuruluşumuzun amaç ve hedefleri doğrultusunda, İş Sağlığı ve Güvenliği yönetim sistemimizin sürdürülebilirliğinin sağlanması ve sürekli iyileştirilmesi için tüm yeniliklerin takibini yapmayı, gerekli olan tüm bilgi ve kaynağı sağlamayı taahhüt ederiz.


Taahhüt ederiz,
Ender ÇOLAK
Genel Müdür
BAYMAK İŞ SAĞLIĞI GÜVENLİĞİ
İŞSAĞLIĞIGÜVENLİĞİ
10.

İŞ SAĞLIĞI GÜVENLİĞİ POLİTİKAMIZ

Baymak, insana ve çevreye olan hassasiyeti ile sağlıklı ve güvenli bir iş ortamı yaratmayı ilke edinmiştir.

BAYMAK İŞ SAĞLIĞI GÜVENLİĞİ
11.

KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI

Kişisel verilerin korunması ve gizililik politikası metnine linkten ulaşabilirsiniz.

12.

BİLGİ TOPLUMU HİZMETLERİ

Bilgi Toplumu Hizmetlerine aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.