KALİTE VE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ POLİTİKAMIZ

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi ve ISO 10002 Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi, konulan hedefleri destekler doğrultuda oluşturulmuş olup sürekli iyileştirilmesi ve denetlenmesi sağlanmaktadır.

  • Faaliyetlerimizi gerçekleştirirken mevcut mevzuata ve standartlara uyarak son kullanıcı ve paydaşların memnuniyetini sağlamayı,
  • Geliştirdiği yeni iş modelleri sayesinde hizmette farklılık yaratarak her zaman pazarı yönlendiren konumda olmayı, bu farklılığını kurmuş olduğu kalite Yönetim Sistemine entegre etmeyi,
  • Müşteriden gelen her geri bildirimin ele alınması, incelenmesi değerlendirilmesi için eğitimler vererek, kurduğu Baymak Akademi ile uzman kadrolar oluşturmayı ve yurdumuzda eksikliği oldukça hissedilen vasıfsız işgücünü eğitip kalifiye hale getirerek bu konuda diğer kuruluşlara önderlik etmeyi,
  • 7/24 Çağrı Merkezi hizmetimiz ve geniş servis ağımız ile 7 gün 24 saat boyunca tüketicinin ihtiyacını en kısa süre içinde karşılamayı,
  • Müşteri şikâyetlerini sistematik olarak takip ederek en hızlı şekilde sonuçlandırmayı ve müşteriye zamanında doğru bilgilendirme yapmayı,
  • Müşterilerimize ait kişisel verilerin, müşteri onayı olmadan 3. kişi ve kuruluşlarla paylaşılmayacağını,
  • Belirlenen hedeflere ulaşmak için gerekli olan tüm bilgi ve kaynakları sağlayarak sürekli iyileştirme yaklaşımı ile tüm süreçlerimizdeki verimliliğin uluslararası düzeyde rekabet edebilecek seviyeye yükseltilmesini taahhüt ederiz.