BAYMAK'IN GELENEKSEL YETKİLİ SERVİS TOPLANTISI GERÇEKLEŞTİ

Baymak’ın geleneksel hale getirdiği Yetkili Servis Toplantısı’nın 3’üncüsü, Türkiye’nin her yerinden gelen yaklaşık 300 katılımcı ile 3-5 Nisan tarihleri arasında Antalya Adalya Elite Hotel’de gerçekleştirildi.
Baymak’ın, bu yıl 3’üncüsünü düzenlediği Yetkili Servis Toplantısı Antalya Adalya Elite Hotel’de düzenlendi. Türkiye’nin dört bir yanından yaklaşık 300 Baymak yetkili servisinin katıldığı toplantı, müşteri memnuniyetinin arttırılmasına yönelik satış sonrası birimlerin sunumları ve uygulamalı eğitimlerle tamamlandı.
Toplantının açılış konuşmasını gerçekleştiren Satış Sonrası Hizmetler Müdürü Betül Başkır, geçmiş dönem başarıları ve gelecek dönem memnuniyeti yükseltecek hedef uygulamaları anlattı. Yetkili servislere, düzenlenen eğitimlerin ilkinde konusunda uzman Danışman Güven Bakırtaş’ın “Sahne Senin” isimli simülasyon uygulamasında, hizmet süreçleri konusunda ipuçları elde etti. Ev dekorunda gerçekleşen simülasyonlu eğitimi tamamlayan en başarılı 3 servis, bu eğitimde kupaların sahibi oldu. Hizmetlerin daha iyisini sunabilmek, servislerin sorunları ve servis yapılanması konusunda düzenlenen workshop’da bir araya gelen yöneticiler ve servis çalışanları yeni dönem için ortak fikirler ve projeler geliştirdi.
Toplantının gala yemeğinde Baymak yetkili servisler ile bir araya gelen Baymak CEO’su Ender Çolak, gelecek hedeflerinde servis yapısının öneminden ve gücünden bahsetti. Ender Çolak , 2017 yılının en başarılı ilk 3 servisine de plaketlerini takdim etti. Ender Çolak’ın konuşmasının ardından Mustafa Keser, sahnesi ile katılımcılara keyifli bir akşam yaşattı.