KURUMSAL MÜŞTERİLER UZMANI

Baymak, stratejisine bağlı iş hedeflerinin gerçekleştirilmesinde etkin rol alabilecek Kurumsal Müşteriler Uzmanı aranmaktadır.


Genel Nitelikler

  • Üniversitelerin ilgili bölümlerinden mezun,
  • Kurumsal Müşteri Yönetimi (Key Account) konusunda benzer sektörde en az 3 yıl tecrübeli,
  • Dinamik, takipçi, çözüm ve sonuç odaklı,
  • Stratejik ve analitik düşünme becerisine sahip,
  • İnsan ilişkileri ve müşteri ilişkileri konusunda ileri düzeyde deneyimli,
  • Yurtiçi seyahat engeli bulunmayan,
  • Aktif araç kullanabilen.

İş Tanımı

  • Kurumsal müşteri ağı ile şirket arasındaki tüm iletişimin ve koordinasyonun kurulması,
  • Potansiyel müşterilerin rakiplerle olan ilişkisini kontrol etmesi, bilgi sahibi olması ve yönetmesi,
  • Satış hedeflerini artırmak için güçlü yöntemler bulması, uygulaması ve güçlü ilişkiler kurması,
  • Sorumluluğunda bulunan müşterilerin iş planlarını sürdürmesi ve yürütmesi,
  • Ortaya çıkan sorunların ve gerekli destek ihtiyaçların gerekli departmanlara aktarılması ve sonuçlarını takip etmesi,
  • Müşteri ile olan bağlantıların geliştirilmesi ve iletişimin sağlanması için kapsamlı analizler yapılması Müşterilerin ve bağlı hedeflerin gelecekteki hedeflerin büyümesi için yıllık planların stratejik olarak hazırlanması.

Kıdem Düzeyi

Uzman


İstihdam Türü

Sürekli / Tam zamanlı


İş Alanları

Satış

DESTEK HATTI

sticky-logo